E.13.05 / ART / E.13 Informació altres entitats externes
Visita mostra permanent Dones Pavia
-
Breu descripció de l'activitat
Visita (virtual o presencial) contextualitzada de la mostra permanent: Dones Pavia, oberta al públic a l'edifici Es Quarter de Sencelles. A través de la figura de Pere Pavía, reconegut artista escultor, mim i pedagog teatral, es fa un recorregut de la seva obra des dels anys 80 fins el 2020, any de la seva mort. Aquest contexte relata una època cabdal de la cultura illenca, en un procés de modernitat i compromís social. També s'ofereix documentació didàctica, web, imatges, enllaços i videos de la mostra.
-
Nivells educatius als quals s'adreça
Aquesta activitat va adreçat a alumnes de 5è i 6è de primària, educació secundària, batxillerat, FPB, FPGM I FPGS, educació especial, universitària, professorat, educació d'adults i associacions.
-
Horari i lloc d'encontre
Les visites presencials es realitzen en dies laborals o concertats amb el centre i en les visites virtualitzades l'aula treballa amb el material proporcionat.
LLoc d'encontre: Edifici Es Quarter, Carrer Antoni J. Llabrés Mudoy, 18, 07140 Sencelles.
-
Contacte
Per realitzar l'activitat i obtenir més informació contactar amb Sara Martínez Moll / Jordi Llabrés (Tècnic
de cultura de l'Ajuntament de Sencelles).
Telèfon: 971 872016 / 659172883
E-mail: rondallaire@gmail.com Web: https://pere-pavia.webador.es/
-
Observacions / Condicions
En el taller presencial es faran 2 torns de 20 alumnes que es poden alternar esperant al pati o ludoteca de la biblioteca al mateix edific municipal.
El professorta disposa amb el material didàctic adjunt per treballar a l'aula.
Per reservar l' activitat s'ha de contactar directament al correu rondallaire@gmail.com
L'entitat o associació és qui s'encarrega d'organitzar i gestionar les activitats, així com del contingut que es publica a la web de Palma Educa i dels materials que s'imparteixen.
-
Preu de l'activitat
L'activitat es gratuïta.
-
Documentació/Material didàctic/Impresos
Dossier didàctic
- Adreçat a: professors, alumnes, general
Narració didàctica
- Adreçat a: professors, alumnes, general
Taller teatral
- Adreçat a: professors, alumnes, general