Tancar
Regidoria d'Educació
Plaça Nova de la Ferreria, 2 - 07002 - Palma
tels. 971 449 447/8 - 971 449 4406
FAX: 971 449 429

Veure la Regidoria d'educació a un mapa més gran
Tancar
Suggeriments i reclamacions
Nom:
Email:
Escriu la teva suggerència
Identificació centres

Programa d'Activitats Educatives 2024-2025

Nivell educatiu:  Nom activitat: Bloc temàtic: 
Tria per tipus d'activitat:     Totes Gratuïtes De pagament
Tria per disponibilitat:     Totes Per a pobles

1.1 / CONDICIONS GENERALS / 1 CONDICIONS GENERALS

Aspectes a tenir en compte

STARS
(0 valoracions)
  • Aportació de l'Ajuntament

    EL PROFESSORAT, LES ASSOCIACIONS DE PARES I MARES I LES ENTITATS QUE SOL·LICITEN LES ACTIVITATS ES COMPROMETEN A COMPLIR ELS ASPECTES SEGÜENTS:


    1 - Estar present i responsabilitzar-se durant la visita/itinerari del seu grup-classe.
    2 - Que l’activitat estigui integrada en la programació del curs/cicle/centre.
    3 - Garantir la preparació prèvia i l’aprofitament posterior de la visita/itinerari.
    4 - Que el/la professor/a que realitzi l’activitat sigui el/la mateix/a que l’hagi treballada a classe.
    5- Si no podeu realitzar l’activitat s'ha d’anul·lar, com a mínim, tres dies abans i ho heu de fer mitjançant la pàgina web, per poder gestionar el fet que no es dugui a terme l’activitat.
    6 - El transport de l’activitat és a compte del centre educatiu.
    7 - En cas de que algun alumne presenti alguna intolerància alimentària, el tutor del grup és el responsable de comunicar-ho al monitor de l'activitat.
    8- Si no s’indica el contrari, les activitats es realitzen amb un grup-classe. En el cas d’agrupar diverses classes han de ser sempre del mateix nivell i no han d’excedir de 35 alumnes.
    9 - Emplenar el corresponent full d'avaluació de les activitats.
    10 - Recordar-vos que els materials didàctics els podeu devallar de Internet.
    11 - A les activitats del programa Palma Educa, el professorat haurà de posar especial esment en aquells alumnes que NO gaudeixin de permís per a fotografiar-los,  ja que l’Ajuntament podrà fer ús del material gràfic i/o audiovisual de les activitats realitzades.

  • Breu descripció de l'activitat

    Per veure les convocatòries de subvencions i impresos pitja AQUÍ

  • Aportació de l'Ajuntament

    Qui les pot sol·licitar

     

    Prioritàriament, tots el centres educatius del terme municipal de Palma. La resta de municipis poden sol·licitar les activitats i es concediran d'acord amb la disponibilidat.

  • Aportació de l'Ajuntament

    * Com sol·licitar-les

    a) Connectau-vos a Palma Educa

    Per sol·licitar activitats s'ha de fer mitjançant internet, a la següent pàgina www.palmaeduca.cat 

    b) Codi d'accés

    Peer accedir al web, es facilita a cada centre un codi d'accés, el mateix codi d'accés que us assigna la Conselleria. Si l'heu oblidat, haureu de telefonar al 971 449 406, o cercar-lo al web a l'apartat "Codi de centres educatius"

    Feu-lo servir quan accediu al web per:

    • - Sol·licitar una activitat
    • - Conèixer l'estat de les vostres sol·licituds
    • - Consultau qualsevol de les reserves que hàgiu realitzat. 


    c)  Consultau-ne la disponibilitat

    Per saber quins són els dies que podeu sol·licitar feis clic en el botó "reservar", que trobareu a l'esquerra del llum verd. En el calendari que apareixerà a la pantalla trobareu en color verd els dies amb places disponibles per fer l'activitat. Feis clic sobre el que us interessi i triau l'hora que volgueu. 

    d) Emplenar el formulari de sol·licitud

    Per completar la sol·licitud cal que empleneu el formulari amb el nombres de places que voleu reservar, el nivell educatiu, el grup o els grups que faran l'activitat i el nom del responsable del centre que hi assistirà, i clicau a "Reservar".

    e) Rebeu la confirmació

    Tan aviat com hàgiu completat la sol·lucitud rebreu per correu electrònic la confirmació de la recepció de la vostra petició. A més podreu consultar en qualsevol moment l'estat de la vostra reserva des del web. 

    f) Cancel·lar una reserva

    Podeu cancel·lar les vostres reserves des del sistema de gestió de reserves. Per accedir-hi, heu de fer clic sobre l'opció "gestió de reserves" que trobareu al menú superior de la pantalla després d'haver-vos identificat com a centre educatiu mitjançant el nom d'usuari i la contrasenya corresponents.
    Per cancel·lar una reserva, heu de seguir les passes següents:

    1. Localitzau la reserva de l'activitat que voleu cancel·lar. A l'opció "reserves de gestor de reserves" disposau de diverses opcions de cerca que facilitaran aquesta tasca.
    2. Seleccionau la reserva de la llista de reserves. Per fer-ho,  només heu de marcar la casella que trobareu al costat de la reserva que voleu cancel·lar.
    3. Fer clic sobre el botó "eliminar". Finalment, amb la casella marcada, heu de fer clic sobre el botó "eliminar" que trobareu a la barra a la primera fila de la llista de reserves.