C.05.06 / SALUT, CONSUM I CIÈNCIA / C.05 Consum responsable i drets de les persones consumidores
Reclamacions de consum *** Activitat nova ***
-
Breu descripció de l'activitat
L'ACTIVITAT COMENÇARÀ PER GENER DEL 2025
Saber on podem reclamar quan ens trobam davant un problema com a persones consumidores i usuàries a vegades no és fàcil.
A l'activitat es realitza una presentació a través de la qual es tracta el concepte de persona consumidora, els drets que ens emparen, i les diferents vies per a reclamar en cas de conflicte.
Posteriorment, es realitza una pràctica que consisteix a emplenar un full de reclamacions imaginant que tenim un problema amb una compra realitzada a una empresa o comerç. Aquest exercici pretén, a més de conèixer els drets que tenim en cada supòsit, aprendre a redactar de manera correcta una reclamació.
-
Contacte
Per a més informació adreçau-vos a: Servei de Consum i Salut. Responsable/s: Cristina Muñoz Muñoz. Tel:. 971 22 59 00 ext. 1156. Correu electrònic: cristina.munoz@palma.cat
-
Nivells educatius als quals s'adreça
L'activitat va adreçada a l'alumnat de batxillerat, FPB, CFPGM, CFPGS, educació d'adults, educació universitària i públic i associacions en general.
-
Horari i lloc d'encontre
L'activitat es durà a terme al centre educatiu i té una durada d´una hora.L'horari és a convenir amb el centre entre les 9.00 i les 14.00 hores de dilluns a divendres. D´octubre de 2024 a juny de 2025.L´activitat es reservarà per ordre de sol·licitud.
-
Observacions / Condicions
Els grups seran d´un mínim de 10 persones i màxim de 30 persones.
En cas d´anul·lació, si es fa 24h abans de la data programada, aquesta activitat es podrà programar un altre dia. En cas d´anul·lacions el mateix dia de l´activitat, aquesta activitat no es podrà recuperar.
Un cop feta la reserva, la tècnica responsable de l´activitat contactarà amb la persona responsable del grup per a concertar data.
Per a més informació i confirmació de la inscripció, podeu contactar per correu electrònic (preferentment).