C.05.04 / SALUT, CONSUM I CIÈNCIA / C.05 Consum responsable i drets de les persones consumidores
Reclamacions de consum
-
Breu descripció de l'activitat
A l'activitat es tracta el concepte de persona consumidora, els drets que ens emparen, i les diferents vies per a reclamar en cas de conflicte.
Posteriorment, es realitza una pràctica que consisteix a emplenar un full de reclamacions relacionat amb els temes que proposa la monitora. Aquest exercici pretén, a més de conèixer els drets que tenim en cada supòsit, aprendre a redactar de manera correcta una reclamació.
-
Contacte
Per a més informació adreçau-vos a: Servei de Consum i Salut. Responsable/s: Cristina Muñoz Muñoz. Tel:. 971 22 59 00 ext. 1156. Correu electrònic: cristina.munoz@palma.cat
-
Nivells educatius als quals s'adreça
L'activitat va adreçada a l'alumnat de batxillerat, FPB, CFPGM, CFPGS, educació d'adults, educació universitària i públic i associacions en general.
-
Horari i lloc d'encontre
L'activitat es durà a terme al centre educatiu i té una durada d´una hora.L'horari és a convenir amb el centre entre les 9.00 i les 14.00 hores els dimecres.
-
Observacions / Condicions
Els grups seran d'un mínim de 10 persones i màxim de 30 persones.L'activitat es reservarà per ordre de sol•licitud. Un cop feta la reserva, el personal tècnic confirmarà la data i hora de l'ativitat.
Quan es reservin activitats per diferents grups els mateix dia, les activitats s'han de dur a terme seguides.
En cas d'anul•lació, si es fa 24 hores abans de la data programada, aquesta activitat es podrà programar un altre dia. En cas d'anul•lacions el mateix dia de l'activitat, aquesta activitat no es podrà recuperar. Les anul•lacions s'han de comunicar per correu electrònic.
Per a més informació i confirmació de la inscripció, podeu contactar per correu electrònic.
-
Qüestionaris d'avaluació
El/la docent del curs ha de contestar un qüestionari de satisfacció quan acabi l'activitat, i ho ha d'entregar a la persona que ha impartit l'activitat.
Els alumnes han de contestar un qüestionari de satisfacció tot d'una que hagi acabat l'activitat i ho han d'entregar a la persona que ha impartit l'activitat.