C.02.01 / SALUT, CONSUM I CIÈNCIA / C.02 Habilitats per a la vida
Intel·ligència emocional. Habilitat per a la vida - 1 *** Activitat nova ***
-
Breu descripció de l'activitat
En aquesta activitat es pretén treballar sobre la gestió positiva de les emocions per tal de poder enfrontar-se a les situacions de la vida diària de forma més efectiva i aconseguir millorar el benestar emocional. Partint del marc de referència de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) en el qual es proposa treballar les habilitats per a la vida, en aquest taller s’abordaran 2 de les 10 habilitats proposades per l’OMS relacionades amb les emocions: gestió dels sentiments i les emocions, i gestió de la tensió i l'estrès.
Es tracta de poder reconèixer les pròpies emocions i les dels altres i les conductes associades, i aportar eines per a poder esdevenir persones amb més intel•ligència emocional per viure d’una manera més saludable.
Si teniu interès en treballar les 10 habilitats per a la vida també es pot sol·licitar l'activitat de Competència per a l'autonominia i iniciativa personal i l'activitat de Competència social i ciutadana.
-
Nivells educatius als quals s'adreça
L'activitat s'adreça a educació secundària obligatòria, batxillerat, FPB i cicles formatius de grau mitjà i superior.
-
Horari i lloc d'encontre
Realització de l’activitat: centre educatiu o a l’aula de consum del mercat de l’Olivar, preferentment al centre educatiu.
Si es realitza al mercat de l’Olivar el lloc d’encontre és l’estàtua del pagès del mercat de l’Olivar (Plaça de l’Olivar, núm. 4)
Horari: els dilluns, de 9 a 11 hores
-
Preu de l'activitat
L'activitat és gratuïta.
-
Aportació de l'Ajuntament
L'activitat està dirigida per un titular universitari en salut i/o educació.
-
Observacions / Condicions
MESURES COVID-19:
- L'activitat es durà a terme complint totes les mesures preventives en front a la COVID-19 dictades per les autoritats sanitàries.
- L'aforament de l'aula de consum del mercat de l'Olivar és de 17 persones (alumnes i mestres inclosos).
-
Contacte
Per a més informació o confirmació de l'activitat contactau amb Isabel Rosauro al correu electrònic isabel.rosauro@palma.cat o amb na Maria Ingla al correu electrònic maria.ingla@palma.cat del Centre Municipal de Promoció de la Salut de l'Ajuntament de Palma.
En el cas de que hi hagi alguna incidència o s’hagi d’anul•lar l’activitat el mateix dia de realització per motiu d’urgència cal avisar a Ángel Castedo, al telèfon 690730936.